tråkiga söndag.

Har inte alls mycket att skriva om idag, mer än att min söndags ska tillbringas tillsammans med naturkunskap-boken, wiho.
Blir kanske ut till julboden och hugga gran med familjen lite senare, och sen ska jag desperat försöka fixa mitt senapsgula-fläckiga hår, efter en misslyckad slingning. Om det inte funkar så får jag färga om hela håret, men jag vill inte det, är nöjd med den färgen jag har nu..
Jag kan även berätta att jag saknar min soulmate & hanna en massa! <3

Imorgon börjar jag 11.45, skönt.

ha det fint,
puss!

 
jag har råd med en systemkamera själv nu, men jag vet inte..
jag  behöver nog de 5000 till något annat sen, körkort, bil, lägenhet, borttagning av mina två ärr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0