snaart jullov!

aah, underbart! nu är torsdagen snart över, och imorgon blir det en julavslutning på två timmar i  skolan, som kommer bestå av olika sationer, bla. singstar, julpyssel & sånt.
Men dagen började med engelska i 2½ timme i skolan, där vi hade julpyssel med tända ljus, julmusik osv, riktigt mysigt faktiskt ^^ fick ett jättefint julkort av favoritmicke! <3
När engelskan var slut, hade jag spanska, där vi skulle översätta ett brev bara, och så snackade om vad vi skulle göra under julen & hur vi skulle fira- på spanska, vilket gick bra! sen slutade vi 12.15. Käkade på LA med micke, och vi hade lånat benjamins matkort, så vi hade 105 spänn att köpa lunch för, festmåltid! hihi. När vi hade käkat klart mötte vi upp bambi, så blev det lite julklapps shopping, sen hänkade jenny också, för vi hittade henne på H&M, eller ja, hon hittade oss rättare sagt ^^ vi väntade en timme med jenny vid bussarna, för hennes buss går inte alls ofta, typ max en gång i timmen ;o så jag&andy fick ta 15.45 tåget hem, och som vi sov!
När jag hoppade av i skurup- sov andy fortfarande, men jag ville inte väcka honom, för han sov så sött, och sen vid fem fick jag ett sms "vafan  väckte du mig inte för när du steg av?!  jag är fan i ystad nu!"  aah, som jag garvade x)  men han ska få en burk med wasabiii doppade ärtor imorgon, som en liten förlåtpresent ^^
men shit så trött jag är! ska verkligen lägga mig tidigt ikväll..
måste hinna packa & sådant inför morgondagen, för direkt efter avslutningen blir det micke för hela slanten!
hela fredagen & natten ska tillbringas med min bästa! <3

PUSS!

  you're the sun when the rain is falling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0