saknat mig?

var ett jäkla bra tag sedan jag skrev, men det har varit en del i skolan denna veckan.

Tisdag:  skola 10.10-16.20. Hände inte så mycket i skolan. FavoritMicke följde med mig hem efter skolan, så hjälpa han mig lite med matten, sen tvingade jag honom att de ugly betty och desperate housewives ^^  Han sov även över här, trevligt värre! fick mig en översöt godnatt saga.

Onsdag:  Vaknade av att micke rörde sig lite på luftmadrassen på golvet, jag vaknar så himla lätt asså ;p
men vi steg upp vid halv åtta, fixade oss, käkade frulle, och sen körde pappa oss till tåget 08.55. Hoppade av i Östervärn och gick till SJ-hallen, där idrotten väntade, och vi skulle dansa vals och spela handboll, och eftersom jag älskar idrott, så var det superkul ofc! Jag & Clara duschade och fixade oss snabbt, sen drog vi till stan och strosade där, i jakt på festkläder, gick inge vidare. Vi käkade på ChinaBox, evigheter sen! sen blev det en sväng in på McDonalds för lite efterrätt ^^ oops! Dagen slutade med samhällskunskap, då vi såg klart hotel rwanda, sen hade vi filmseminarium.
Väl hemma så skulle min bror skriva om folkmordet i Rwanda, vadå passande? (;  så jag fixade ett MVG åt honom därja!

Torsdag, idag: 8.00 var det nationella prov i matte, gick väl bra, blir nog godkänd. Sen efter det hade vi rast, och 11.15 började spanskan, där vi skulle skriva om oss själva i framtiden. Efter spanskan drog jag, micke & gabbi till espresso, sen kom Jenny. Micke drog iväg på ett kul möte, medans jag, gabbi&jenny satt kvar. Vid halv två drog vi till humanitetens hus, skulle dit på studiebesök med klassen.. men innan det tänkte vi packa in mig i sånt "gran-nät", för det stod sådana "maskiner" som man packar in granen med, så jag & gabbi tänkte hoppa igenom, men det sket sig. Studiebesöken var väl inte det roligaste, men vi slapp riktiga lektioner och slutade tjugo minuter tidigare iallafall. Andy segade som fan, så vi missade 16.15 tåget, så vi tog 16.45 tåget istället, och väntan på tåg = pommes på BK! hihi.
När jag var framme med tåget drog jag till mitt i city för att kolla på festkläder, men jag hittade inget, sen drog jag till Trend- hittade inget, så det får bli jeans och en gammal t-shirt på festen imorgon (y)

men nu har jag inte mycket mer att skriva, mer än att jag ser fram emot fredagen och att jag älskar min soulmate <3

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0