min helg.

Ah, min helg har varit helt underbar ska ni veta!
I fredags så åkte jag och resten av familjen till mormor&morfar, där vi fikade & så.
Och i går, lördag, så steg jag upp tidigt, för jag skulle in till malmö för att träffa min älskade Mikael ^^
vi drog till mobilia, där jag köpte en jacka, sen åkte vi hem till honom, där vi fikade lussebullar, kollade film och hade det allmänt mysigt. Jag skulle egentligen försöka hålla micke vaken till fyra-halv fem, eftersom vårt rekord är tre-halv fyra, men jag misslyckades med det, jag hade en sån otrolig huvudverk, kanske berodde på att jag knappt ätit eller druckigt något på hela dagen? hade bara käkat frukost, lussebulle och lite tacos på hela dagen, men jag är ändå lite nöjd med det, för jag har gått upp två hemska kilon nu under lovet, BLÄ!
Idag, söndag, så vaknade jag upp vid micke's sida, så låg vi kvar och drygade till ett. Sen kom resten av min familj och hämtade mig, för vi skulle till farmor och käka lunch, mysigt! Åkte därifrån vid sju-tiden, så vi var hemma vid halv åtta, och då gick jag direkt upp till mitt rum och startade datorn. hiih.
Hoppas ni andra också haft en lika underbar helt som jag! (:

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0