lussevaka.

Fredagen började med en sovmorgon till nio, ÅH! <3
sen blev det en runda med hundarna, och sen frukost. Duschade snabbt och fixade lunch till mig själv, sen bar det iväg till tåget. På tåget till skolan började jag bli förkyld, omg.. Så väl framme vid skolan var jag helt död, tur att jag hade min soulmate nära till hands (: Slutade vid fem, så bar det hem till micke med hanna&micke då, där skulle vi göra oss iordning och sånt inför kvällens festligheter, men eftersom jag var halvsjuk var jag inte jättepepp.. Men vid åtta drog vi till festen iallafall tillsammans med erdal, trevligttrevligt! Var inte jättemycket folk när vi kom, men en stund efter så kom typ alla. Allt gick bra och så, fram tills natten, höhö.. men det ska jag inte ta upp här. Men jag vill tacka hanna&micke fett mycket! <3
Drog hem till micke vid två-tiden, då blev det sängen bums, AH!
och så vaknade man vid tio typ, och hade bara lust att dö. Jag tog bussen från micke vid halv ett, sen av vid konserhuset och vidare till centralen, där jag tog tåget 13.15, sen när jag var framme  körde jag hem. Resten av dagen tillbringades framför tv:n med en kurrande mage, och det var tur att jag var förkyld, för då kunde jag skylla tröttheten och blekheten på det. höhö. När jag gick in om pappas jobb innan jag körde hem, sa han "hej ditt lik", så jag typ "men jag är trött" ^^
Skulle egentligen ha pluggat en massa när jag kom hem, men det orkade jag verkligen inte.

söndag:  hade tänkt stiga upp vid nio, så att jag skulle hinna plugga, men jag låg ändå kvar i sängentill 12, attans!
så det blev duschen, sen kom mormor&morfar på adventskaffe, så nu är klockan halv fem, och jag har matteprov imorgon som jag måste plugga till ( behöver inte oroa dig Clara, det är omprov ;p ).
Så jag känner att jag måste lämna datorn nu..

PUSS!
& jag saknar min soulmate!

Kommentarer
Postat av: Clara

Haha, bra att du förvarnar mig, annars hade jag gått på den igen!;D haha

2008-12-14 @ 19:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0