lite vitt utanför mitt fönster.

Hola!
allt bra med er idag?  själv mår bra bra, fast är sjuukt trött. Tvingades upp ur sängen vid tio i morse, för att hundarna väntade på sin morgonrunda. Käkade frukost efter jag varit ute med mina små grisar, sen blev det TV:n för min del. Kollade på Ariel, den tecknade filmen, och jag verkligen älskar den, den är så himla söt! Den får mig att längta efter min "prins" . hihi ^^ låter lejt, men det stämmer.
Sen såg jag även "snowglobe", den handlade om en tjej som fick en snöglob av någon, så på något konstigt vis så kommer hon in i snögloben och blir kär i en av "människorna" som bor där, och i snögloben är det en såkallad "perfekt jul" enligt henne, vilket hon var ute efter, den perfekta julen. Men sen träffar hon sin granne i det verkliga livet, som var vääääääldigt, vääldigt snygg, så blir hon lite kär i honom också, och sen får hon ett underligt besök av douglas från snökulan ^^
och den var också väldigt söt den filmen, och är den var slut bar det iväg till mormor&morfar, där vi skulle säga hejdå till min morbror. Blev fika och sådant där, sen körde vi Måns till Malmö airport, för han skulle flyga tillbaka till stockholm, sen körde vi hemåt.

iih, iimorgon blir det dags för mickepicke, LOVE IT! 
ska shoppa lite & så, sen övernattning hos honom (:
min lördag kommer bli bäst.
PUSS PÅ DET :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0