juldagen.

Isch, blev uppdragen ur sängen, eller ja, snarare luftmadrassen som jag sovit på, eftersom farmor fick låna min säng under natten. Men det blev frukost, som bestod av julmat, höhö. jag var så himla trött så jag fick jag lade mig igen till tolv, sen har dagen bara seeegat fram, sett två- tre filmer och käkat en massa chokladpraliner.
Gårdagen var väl helt okej, fick några fina julklappar som jag uppskattade, bla. presenkort, systemkamera & en ny plattång. Men fastän jag fick min efterlängtade systemkamera och fick mandeln i gröten för första gången någonsin, så var denna julen den värsta någonsin.. själva julafton började med bråk, och slutade med bråk.. + att jag hade 0 julstämning. Men nu är det över iallafall, så nu har jag en massa saker som väntar. Har ni andra haft en bra jul? (:
 
här är några saker som jag ska göra nu efter jul:
- shoppa
- träffa vänner
- fira nyår med myy!
- sova hos mormor&morfar
- ev. julbowla med släkten
- fira mormors 70-års dag
- fira kusin

Nu  känns det som om nästan hela mitt lov är planerat, men det är skönt på ett sätt.
Imorgon ska jag till mormor&morfar på fika, sen på lördag ska jag till micke och sova över där till söndag, sen på söndag ska jag till farmor och på måndag blir det en massa shopping med hannis. Sen ska jag tillbringa en vecka hos mormor&morfar under lovet, och jag måste ha minst en kväll med f4 också såklart.
Men efter lovet väntar en ny termin, nya ämnen, kanske en ny i klassen, ser fram emot att träffa några i klassen igen (:

men nu ska jag kila, ha det fint!
PUSS!

            

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0