john blund.

klockan ringde 05.20, jag steg upp 05.30, då klädde jag på mig och smiknade mig, sen blev det frulle, och vid halv sju körde jag till tåget. Skolan började med två timmars matte, och ja..det kändes som om john blund satt på mina ögonlock, Clara fick tillochmed putta till mig för att jag skulle "piggna" till lite x) mihi. Jag & Clara redovisade även om "Rädda Barnen" på samhällskunskapen, men att säga "ge barn åt mat" var kanske inte det bästa Clara ;p? Snacka om att alla asflabbade resten av vår redovisning. Skolan slutade med naturkunskap, chilledill, sen vid 13.15 bar det iväg till espresso med Clara&Micke för lunch, gott! Sen kom andy, så drog vi och julklapps-shoppade, hittade present till mamma, farmor & pappa faktiskt, skönt. Sen gick vi tillbaka till skolan vid kvart över fyra, för vi skulle ha prov 17.00- 19.00, men jag & andy drog kvart över sex, alltså tåget kvart i sju, sen åkte jag hem med pappa.
Funderar på att lägga mig så tidigt som möjligt idag, men jag får se om jag lyckas.

Fick även skolkläderna idag, SUPERMYSIGA!  ska nog beställa i tvåan & trean också, om plånboken accepterar det.

Men nu ska jag fixa håret.
PUSS!

    
         tröjan                         byxorna

Kommentarer
Postat av: Clara

hahaha, kunde själv inte sluta skratta när jag såg andreas sitta och flabba hela tiden:P

2008-12-02 @ 20:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0