hagalna människor.

Skola som vanligt, 8.00 - 13.30.
hade samhällskunskap på morgonen, då vi spelade jeopardy, igen typ ^^ men det var skoj!
sen hade vi mental träning i en timme, och sen efter det blev det lunch på espresso, där man satt och pluggade i ca. 1 ½ timme till anatomi-provet som vi hade idag. Så klockan ett började provet, och jag var klar 20 över! men vi fick inte gå försen halv två, men aja. Efter skolan blev det lite 50-örings-fotboll med micke, ba,bi & stampe, hyffsat kul ^^
Tåget hem 14.15, och väl hemma slängde jag mig framför den underbara TV:n, och låg där till kvart över fem.
Mamma tvingade iväg mig på någon utförsäljning på allt möjligt i någon stor lokal. stället öppnade sex, och vi var där halv, då ställde vi oss i den 100 meter långa kön, och efter 20 minuter var kön 200 meter lång, satan i gatan! men när dörrarna öppnades 18.00, väääällde folket in, och guud så trångt det blev, jag fick ta mamma i armen och armbåga mig igenom folkmassan, ops! Folk hade med sig påsar och resväskor som de skulle fylla, men jag och mamma var inte ute efter något speciellt. Men det slutade med att vi köpte några saker för 450 spänn. Sen råkade jag och mamma gå in om pizzaboden och köpa en stoor familjekebabpizza, MUUUUMSS!

nu har jag inte mycket mer att skriva.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0