fredag & lördag.

Skola i fredags, hände inte så jättemycket. Slutade vid halv ett- då blev det espresso med erol, gabbi, clara, jenny, bj, andy & micke, och fyfan vad vi flabbade! så himla kul. Clara's puppy'eyes och historier xD. menmen, satt där en timme, sen blev det julklappsshopping med bästaste micke <3
Han hittade en julklapp till sin mamma och jag hittade till min bror, men vi strosade runt på stan från två till fem, jag hittade även en helt underbar tröja som jag bara måste köpa! tog bussen hem till honom, sen när vi var hemma hos honom så cyklade vi ner till ICA och köpte grönsaker till våra hamburgare och godis för 60 spänn (: ops..
Vi lagade klart maten och så, eller ja.. rättare sagt så var det micke om fixade allt ;p vi käkade då, sen blev det IDOOL, och Robin, min kärlek.. åkte ut :'(  sorgligt.. I varje reklampaus hade jag & micke brottningsmatcher, så vi var helt slut efter idol ^^ Sen vid typ elva kom hans bror hem med en massa folk, så vi gick in på mickes rum och kollad film, sen skulle jag egentligen ta bussen från honom vid halv tolv, men jag va så himla trött så jag ringde pappa och bad om att få sova över- och det fick jag! :D så det blev en till film, fast vi var så himla trötta så vi stängde av filmen typ 00.40, och jag somnade bums!

Vaknade vid tio, så blev det lite tv&godis, sen frulle. Och sen skjutsade micke mig till bussen vid halv ett, sen tog jag tåget kvart över, och åkte hem med pappa. Väl hemma blev det bråk direkt igen, så jag gick ut med hundarna, och sen hjälpte jag pappa att välja kläder, för han skulle åka och se Mamma Mia med jobbet. Efter papsi åkt, färgade jag mammas hår, och slingade mitt, får se hur resultatet blir sen.

Resten av min lördags kommer ängnas åt att plugga till NK-provet..

PUSS!

soulmate <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0