aj!

hej alla!  passar på att skriva ett litet inlägg här innan jag börjar plugga till anatomiprovet.

Gårdagen gick jäkligt snabbt, kanske för att vi inte gjorde något vettigt?
skola 8.00- 12.45. På matten så sysslade vi bara med laborativ matte, pictures for sharp minds och sånt, väldigt drygt.
På samhällskunskapen vet jag inte vad vi gjorde egentligen? vi utvärderade bara en massa. oh, sen på naturkunskapen så kollade vi på vår rollspel/debatt film, omg.. och jag hatar att höra min röst när det blivit inspelad, så jag hade musik på i öronen. högsta volym! stackars öron, men fan hellre det än att höra min egna inspelade röst. Under tiden som vi såg filmen drack vi julmust, käkade saffransbullar, clementiner och pepparkakor, mysigt! efter det spelade vi lite jeopardy, då mitt lag " IIIH" kom tvåa! (: fick sluta en haltimme tidigare, så jag drog till espresso och köpte en varm choklad, sen tog jag tåget hem 13.15. skönt.
Idag, tisdag, var det iallafall inte mer allvar i skolan, tyvärr.. på morgonen hade vi egnelska, där såg vi film- high fidelity, den var inte så jättebra, men hellre det än riktig lektion. Efter engelskan hade jag spanska, vilket var chill, eftersom vi hade vikarie, så det blev lite eget arbete. Lunchade på empanada med jenny, soulmate, BJ, gabbi, Martin, Robin & hanna typ, trevligt! (: ooorrh, efter lunchen drog vi tillbaka till skolan för en mattelektion på engelska, men jag var typ inte med, för jag gjorde prov, vilket gick lysande, kändes det som iallafall. Tåget hem med kära bambi 15.15.
Och cäl hemma blev det mys med hundarna, och snaaaart blir det anatomiplugg, dusch och ugly betty!

Igår råkade jag knäa en tjock trädörr, och det gjorde satans ont i knääääät! 
så jag har gått och haltat hela dagen idag, och våra 20 strappsteg upp till hemklassrummet var en ren pina.
hoppas att mitt knä är bra igen till fredag, min satans förkylning kan också gärna försvinna till dess, eftersom hela fredagen ska tillbringas med soulmate. <3

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Micke

vi käkade på la empanada jue :D

2008-12-16 @ 19:26:08
Postat av: BELLA!!!!!

Allt bra med dörrn då? ;)

2008-12-17 @ 17:45:54
URL: http://bellsiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0