ah, snart fredag!

det var ett tag sendan jag skrev, men jag har haft fullt upp. Hela min måndag spenderades i skolan typ, hade prov till kvart över sex, så jag var hemma vid halv åtta, så när jag kom med käkade jag Tacos, fjärde dagen irad, mums! sen blev det sängen. Min tisdag spenderades med att plugga inför nationella i matte, men mitt pluggande gick inte jättebra.. dissade ugly betty och desperate hpusewives bara för att jag skulle plugga, känns hemskt ;o  menmen.. I onsdags hade vi då nationella i matte, jag kände att jag inte alls var förberedd, men provet gick jävligt bra! klarade alla uppgifter, förrutom en, kanske VG på det? svårt att tro, men man vet aldrig. Lunch på espresso med Clara, trevligt värre! Ingen idrott i onsdags iheller, vi hade teori, och jag var riktigt grym, om jag får säga som så ^^ 

och idag, torsdag, är jag så otroligt trött, fast än jag hade sovmorgon till sex ;o
morgonen började med engelska-redovisning, min grupp skulle redovisa om novellen "the collector" men det gick väl inte så jättebra för min del..menmen.  Sen vid kvart över elva blev det spanska, och där fick jag & benjamin ett mycket glädjande besked, vi fick MVG på vår redovisning om havanna, YES! vi var dom enda som fick det, för vi var dom enda som gjort uppgiften helt korrekt, es correcto! mihih, sen fick jag 24/26 på spanska läxförhöret vi hade förra veckan, så det var en bra dag för min del. Vid halv ett blev det lunch på kniv&gaffel med BJ, Mikki och jenny, gottgott! sen gick jag och micke in på team sportia och kollade lite, sen drog vi till centralen. Tåget hem med kära bambi 14.15, AH! jag låg lutad mot bambis arm, så slummrade jag till, så jävla skönt! var hemma vid lite över tre, då gick jag upp och lade mig i soffan, under en filt med en varm choklad, och kollade på top model, one three hill, project runway, las vegas & extreme homemakeover, hiih, mys. Sen nu sitter jag och räknar matte samtidigt som jag skriver blogg, och medans jag gör allt detta lyssnar jag på "joyful, joyful" med various, den spelas om och om igen, så himla härlig! Ska kanske plugga lite till naturkunskap provet, men får se om jag orkar (:  blir sängen tidigt ikväll får jag hoppas. helst om en timme.

& Hanna är just nu påväg till tärnsjö, och hon kommer inte hem förrens på söndag. Kommer sakna henne en massa! <3
du är stark, du klarar av detta, det vet jag.

imorgon blir det kära mikki för hela slanten, och det gillas skarpt!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0