22/12

Idag har jag varit trött hela dagen, kanske för att jag steg upp vid tio? något jag inte är van vid precis ^^
Ut med hundarna på morgonen, sen blev det duschen, och chill framför TV:n, blev lämnad ensamn hemma för att mamma&min bror skulle till Ystad för att handla julklappar, sen jobbade pappa, men jag älskar att vara själv hemma!
jag passade på att tjuvkika på paketen som låg under granen, och så ser jag ett paket där det står "god jul rebecca önskar mamma" och jag tänker direkt "NEJ, FAN!"  låter kanske lite konstigt detta, men min mamma SUGER på att köpa julklappar, jag brukar bara få en massa skit av henne, som "witch prylar", ni vet dom tonårshäxorna? för små mössor, för stora kläder, äckligt stora moonboots som jag sa att hatade, men ändå fick, skitfula väskor m.m. så jag öppnade faktiskt paketet, och i det ligger det en svart, ful plastig handväska, och jag spydde seriöst nästan. Funderar verkligen på att rota efter kvittot och lämna tillbaka paketet utan att mamma får reda på det. Visst, det är tanken som räknas, men när jag säger till mamma, klart & tydligt "JAG VILL INTE ATT DU KÖPER NÅGON JULKLAPP TILL MIG, FÖR JAG FÅR BARA SKIT AV DIG" och hon går med på det och säger att jag inte ska få något. Jag blir så himla irriterad, nu kommer jag få ÄNNU en sak som kommer ligga och ta plats i garderoben.
Aja.. Det var tur att micke skulle komma hem till mig iallafall, annars hade det nog blivit krig mellan mig&mamma. men vi hämtade micke vid tåget kvart över fyra, så åkte vi hem till mig, så satt vi och pratade, lagade mat och hade det mysigt. Isch, vet inte vad jag skulle gjort utan honom. Men pappa körde in oss till tåget 21.20, så tog micke tåget hem, och nu kommer vi inte ses på minst fyra dagar... hemskt.
Väl hemma igen satte jag mig och kollade på Jeff Dunham- spark of insanity, så jääävla kul! fyfan vad jag skrattade.
Så min måndag slutade hyffsat bra.

Men nu ska jag på dejt med kudden, för imorgon väntas det lussebullebak, ÄNTLIGEN!
PUSS!


buktalaren jeff dunham, men sina dockor achmed the dead terrorist,
peanut, josé jalapeño, walter & superhjälten melvin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0