20/12

Hejsanhoppsan.
För tre timmar sedan kom jag hem från micke, spenderade hela fredagen&natten där, superkul som vanligt!
Hade julavslutning igår, 10-12, och det var lite stationer på skolan, typ singstar "där jag spenderade mest tid (a)" guitar hero, tipsrundor, julpyssel, julrim & sådant, väldigt mysigt. Efter skolan tog jag&micke tåget till skurup, där vi käkade & köpte massa godis, och micke skvallrade om att han hade köpt en julklapp till mig, så jag blev lite smått sur, hade inte ni också blivit det ;o ?  så jag bjöd på maten & godiet iallafall eftersom jag inte köpt något till honom ^^
Vi tog tåget till malmö igen vid halv två, så strosade vi runt på stan lite, sen tog vi bussen hem till honom.
Väl hemma hos micke bjöd han på lussebullar, min första riktiga lussebulle detta året! och under tiden såg vi en film, bad santa, så jäkla cp x)  men bra ändå. När klockan blev halv sju började vi laga mat, kött med potatiskroketter. Medans vi åt kollade vi på "are you smarter than a 5th grader?" vilket var jäkligt kul, vuxna som får hjärnsläpp när de får frågor som ettor- femmor hade klarat, men det var faktiskt svåra frågor ;s
Efter maten fick jag min julklapp, och micke sa så "jag var bara tvungen, det var ju kärlek vid första ögonkastet", så stack jag in handen i paketet, så kände jag något mjukt, då visste jag precis vad det var! en supermjuk halsduk med burberry mönster, för när jag, micke, andy&jenny strosade omkring på Hansa i torsdags, så gick vi in i en affär där jag såg den halsduken, så sa jag liksom på skoj så "ooh, micke! den kan jag få av dig i julklapp va?!" för jag blev helt kär i den, för den var så mjuk ^^ men så himla sött av honom. Resten av fredagen spenderades framför TV:n, vi såg en skräckfilm som skulle vara skiiitläskig enligt mickes 20 (?)- åriga bror, men enligt mig så var den inte alls läskig, och det sa jag till honom i morse, och då blev han helt paff. Vi gick och lade oss vid halv två, men vi kollade lite på tv, så vi somnade nog inte förrens tre -halv fyra. Åkte ifrån Micke vid halv två idag, och resten av min kväll ska tillbringas i tv-soffan, tillsammans med min nya halsduk.

PUSS!

  
      halsduken                 soulmate

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0